pátek 2. prosince 2011

Můj názor : Prokletý maturiťák

Autor : Stephenie Meyer , Meg Cabot, Kim Harrison, Michele Jaffe a Lauren Myracle
Originál : Prom Nights From Hell

Anotace : Když se holka chystá na maturitní ples, je s tím pokaždé spousta starostí. Musí sehnat šaty a boty, aby byla co nejhezčí nebo aspoň co nejoriginálnější. Musí zajít ke kadeřníkovi a vymyslet parádní účes. A nakonec je nutné sehnat to, s čím je obvykle největší problém – správného kluka. Ono totiž nejde být hvězdou plesu, když má člověk vedle sebe toho největšího losera z celé školy! Ne, na tak důležitou událost, jako je maturiťák, je nutné si obstarat přinejmenším slušný doprovod. Ten kluk nemusí být nutně nejkrásnější, ale měl by být aspoň zajímavý a zábavný. A pochopitelně se vám musí vyrovnat vlastnostmi a schopnostmi, abyste vytvořili správný pár – protože o to přece jde, že ano? To poslední platí zejména pro případ, že máte nadpřirozené schopnosti jako Mary. Nebo když toužíte po někom, kdo vás pořád tak nějak přehlíží, a proto si musíte pomoci kouzly. Nikdo nechce dopadnout jako Madison, která zvolila špatně, zaplatila za to životem a teď se snaží uniknout temné magii svého tanečníka… Zkrátka a dobře, najít správného partnera je démonicky těžké, ale naprosto nezbytné, protože v opačném případě vás čeká… prokletý maturiťák

Můj názor
Dohromady to bylo tak 4.5 hvězdičky…Musím říct, že u některých těch povídek bych uvítala i dlouhý děj, ne jenom povídku(u jedné povídky navazuje trilogie.ráda bych si ji přečetla).Když vezmu každou povídku zvlášť, nejlepší by byla podle mě ta od Meg Cabot a Kim Harrison. U těch se mi děj zdál nejlepší a nejzajímavější.Dál by asi byla povídka od Michelle Jeffe a následovala by povídka od Lauren Myracle. Povídka od Lauren se mi sice líbila, ale prostě to nebylo ono (a hlavně to mělo fakt děsný konec)… Povídku od Stephenie Meyer ani nevím kam mám zařadit,protože z ní mám smíšené pocity.Ta povídka byla…zvláští. Ale většinou v dobrém slova smyslu.

Pozn. : Ta česká obálka je opravdu...ošklivá :D

Žádné komentáře:

Okomentovat