sobota 12. května 2012

Můj názor - Andělé noci

Autor : Lili St. Crow
Serie: Andělé noci
Díl: první
Originál : Strange Angels
Anotace : Skutečný svět je plný hrůz. Jen se zeptejte šestnáctileté osiřelé holky Dru Andersonové, drsňačky, která sama sejmula slušnou porci padouchů. Je ozbrojená, nebezpečná a připravená nejdřív zabíjet a teprve pak se ptát. Takže jí chvíli potrvá, než přijde na to, komu může důvěřovat... Dru Andersonová je divná, kam až její paměť sahá. Cestuje s otcem od města k městu a loví strašidelné noční potvory. Je to zvláštní život, ale dobrý dokud všechno nevybouchne v ledovém, zchátralém městě v Dakotě, když se jí kuchyňskými dveřmi vláme do domu hladový zombie. Osamocená a k smrti vyděšená Dru se ocitne v pasti, a bude potřebovat veškerý svůj důvtip a zkušenosti získané při tréninku, aby vyvázla živá. Příšery se rozhodly oplatit svým pronásledovatelům stejnou mincí, a tentokrát je na pořadu dne Dru. Šance na přežití? Mizivá až žádná. Pokud nevydrží do svítání, je po všem...

Můj názor (neobsahuje spoilery)


Seznamte se s Dru Andersonovou. Dívkou která ztratila matku,babičku a teď i otce. Otce se kterým lovila všemožnou havěť Skutečného světa.
Teď už zůstala úplně sama.
Tedy až do chvíle,kdy potkala Gravese.Člověka,který jí pomohl a byl tu pro ni když ho nejvíce potřebovala. A pak je tu ještě tajemný Christophe, který toho ví až moc o Dru a její rodině a od kterého neví,co má čekat.

Knihu mám vyhlídnutou celkem dlouho a už jsem se dokopávala k tomu,že si ji přečtu v angličtině.Pak jsem se ale dozvěděla,že by měla vyjít v překladu a řekla jsem si,že si na ni počkám.Když se mi kniha konečně dostala do ruky zjistila jsem že je jiná než jsem čekala.Nebyla ani horší ani lepší ale prostě jsem čekala něco jiného.

Příběh je vyprávěn z pohledu Dru a hodně velkou část knihy zabírají její myšlenky a pocity. Dru jsem si jako hlavní hrdinku oblíbila.Je silná a odvážná a takovéhle hrdinky mám prostě ráda.Dru si dobře uvědomuje,že i když má se Skutečným světem zkušenosti nemůže si hrát na machra,protože hlavou všech akcí byl hlavně její otec. Myslím,že se vším co se stalo jí i Gravesovi,se vypořádává dobře.
Do příběhu jsou také vloženy flashbacky a rady Druina otce,což se do příběhu  a do daných situací skvěle hodí.

Zpočátku jsem nevěděla,co si mám o Gravesovi myslet ale nakonec jsem si ho hodně oblíbila,protože se ukázal jako pravý kamarád a zůstal s Dru,když ho potřebovala.
Co se týče Christopha.Ten kluk mě něčím zaujal. Bohužel tam ale nedostal tolik prostoru. Doufám,že ve druhém díle bude mít větší místo.

První díl byl takový seznamovací. Seznamovali jsme se se světěm ve kterém Dru žije a a dozvídali se jaká Dru je.Nakonec jsme se dozvěděli i věci, o kterých něměla Dru ani tušení.

Na druhý díl se hodně těším.Dvojka je taky důvod,proč jsem nedala jedničce pět hvězdiček.Věřím totiž,že bude lepší ,protože se děj ubírá čím dál zajímavějším směrem a proto si těch 5 hvězdiček schovávám pro dvojku.



Žádné komentáře:

Okomentovat