pátek 2. prosince 2011

Můj názor : Jonas

Autor : Eden Maguire
Serie : Krásní mrtví
Díl : první

Anotace : Nejsou živí. Nejsou mrtví. Něco mezi tím. V průběhu jednoho roku zemřou za podivných okolností čtyři mladí, krásní lidé, studenti ellertonské střední školy. Jonas, Arizona, Summer a - Phoenix. Ta poslední smrt zasáhne Darinu nejvíc. Byl to její kluk, její veliká, největší láska… Je její setkání s Krásnými mrtvými skutečné? Co znamenají ta andělská křídla, která vidí, slyší a která nakonec sama dostává? Jonas zemřel jako první, zabil se na motorce. Ale je tolik nezodpovězených otázek… Odhalí Darina včas temná tajemství, aby tak vykoupila duše Krásných mrtvých?

Můj názor :
Příběh sám o sobě je dobrý.Mrzelo mě,že skoro všechny hlavní postavy už zemřely a vrátily se zpět jen aby vyřešily okolnosti své smrti.A mají na to jenom určitou dobu.
Občas(pořád) mě ale dost štvala Darina.Bože,ona je jednou z nejhorších knižních postav,jakou jsem kdy poznala.
Suma sumárum nápad dobrý,provedení pokulhává,některé postavy na facku.
Ale pokračování si přečtu.Jsem zvědavá na příběhy ostatních...Hlavně Arizony a Summer.



Upoutávka


Kniha u mě zabodovala na 2,5 hvězdičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat