pátek 2. prosince 2011

Můj názor : Stefanovy deníky 2 : Chuť krve

Autor : J.Plec , K.Williamson , L.J.Smith
Serie : Stefanovy Deníky
Díl : druhý
Originál : Stefan's Diaries : Bloodlust

Anotace : Propadli jste zcela Upířím deníkům? Zajímá vás, jaké události předcházely jejich ději? Pak si určitě nenechte ujít další napínavou upíří sérii, ve které vás opět čeká velká dávka napětí, tajemna a romantiky. Stefan a Damon Salvatore se stali upíry a musí se vypořádat s následky svého osudu. V rodném městečku Mystic Falls už pro ně není bezpečno. Na každém kroku je pronásledují lovci upírů. Vydají se tedy do New Orleans, které nabízí pokušení, ale i nebezpečí. V patách jim je totiž sadistický lovec upírů...

Můj názor : Lepší než jednička,ale pořád nic dechberoucího.Myslím,že tu bylo pár nesrovnalostí,ale ty jsem přešla.Alesoň jsme se dozvěděli něco,co v serialu nebylo a konečně se tam Stefan seznámil s jednou mojí oblíbenkyní,kterou jsme v serialu viděli opravdu krátkou dobu.


Knize jsem dala 3,4 hvězdičky.
Musím ale uznat,že obálky jsou skvělé.Jsem velký fanoušek TVD jako serialu,takže jsem ráda,že mi Nina trůní v poličce :D

Žádné komentáře:

Okomentovat