pátek 2. prosince 2011

Můj názor : Otrokyně

Autor: L.J.Smith
Serie : Tajný Kruh
Díl : druhý
Originál : The Captive

Anotace
: Pokračování strhujícího příběhu moderních čarodějek!
Po zasvěcení do Tajného kruhu mladých čarodějek se Cassie opájí svou nově nalezenou mocí, která je stejně návyková jako nebezpečná. Octne se mezi dvěma soupeřícími klany a záhy stojí před zásadním životním rozhodnutím: Má zradit ty, které miluje, nebo se doznat a riskovat tak vyhoštění z kruhu?

Můj názor : Už podruhé jsem se přesvědčila,že z pera L.J.Smith může vzniknout i něco mnohem,mnohem lepšího než jsou Upíří Deníky.Ve dvojce SC se děj stává lepší a zamotanější.K srdci mi přirostlo i několik postav,které jsem v jedničce moc nevnímala.Například Nick.Ano,občas(pořád)je dost náladový ale i přesto se mi čím dál víc zamlouvá.Nebo Chris Handerson.Ten se taky nezdá...
Cassie sice není žádná drsňačka ale jako hlavní hrdinku jsem si ji oblíbila.
Nad čtením třetího dílu teda rozhodně váhat nebudu protože už teď se na něj klepu(hlavně po tom konci dvojky)
Na pět hvězdiček to podle mě není ale na ty čyři už celkem jo.Abych byla přesná tak na takových 3.8 hvězdičky :D








Žádné komentáře:

Okomentovat