pondělí 23. ledna 2012

Top Týdne ( 6 )


Meme by Luu

~8
Knih z doporučení~

Vampýrská akademie (internet)
Popravdě jsem se k VA skoro ani nedostala.Na první pohled mě totiž nijak nezaujala.Pak jsem ale všude četla samou chválu a pořád jsem si říkala co na VA může být tak dobrého.No a tak jsem si ji přečetla.Pravděpodobně jedno z nejlepších knižních rozhodnutí.
Hunger Games (internet)
Tak tady asi není co řešit.Jak bych mohla ignorovat tolik nadšených recenzí a tak vysoké hodnocení na GR?








Odstíny života
(internet)
No,pamatuju si,že jsem se na webovky OŽ dostala přes stránku The Vampire Diaries.Prošvihla jsem ale dobu,kdy se kapitoly posílaly po mailu a dlouhodobě mě štvaly nadšené názory a později i teaserové věty.
Nakonec jsem se ale dočkala :)







Zavržený
(internet)
Páni,to už bude nějaký pátek.Zavržený je asi moje čtvrtá YA kniha kterou jsem přečetla (po Škole Noci,Stmívání a Upířích deníkách) ... Pamatuju si,že jsem si kdysi psala s jednou holčinou a nějak jsme se dostali k Zavrženému.








Pád
(internet)
Na Goodreads jsem si přečetla strašně moc různorodých recenzí a hodnocení.To mě asi donutilo si přečíst Pád.

Harry Potter (Sestra)
Nedalo by se říct,že mi ho úplně dopručila ale tak nějak mě na něj přivedla.





Ještě než umřu + Jestli zůstanu
(internet)
Obě díky Goodreads. Četla jsem,že jsou hodně smutné a emocionální. Právě proto jsem se rozhodla si je přečíst.

2 komentáře:

  1. VA, HG a HP!♥ Mluvíš mi z duše! Ostatní jsem bohužel nečetla - u Pádu jsme se pokoušela, ale po 30 stránkách jsem to vzdala.
    Odstíny života jsou přesně ten typ knihy, o které všichni básní, ale já nemám absolutní potřebu se do ní pustit. Když ji tu tak ale vidím, znovu nad ní začínám přemýšlet :). Je vážně tak dobrá?

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se do Odstínů Života zamilovala :) Popravdě je to jedna z nejlepších knih,které jsem v 2011 přečetla. Rozhodně je zkus :)

    OdpovědětVymazat