středa 18. ledna 2012

My Week In Progress ( 4 )

- jeho úkolem je každou středu vyplňovat dotazník o deseti otázkách.

Meme by Nikki Finn

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Demonglass (Rachel Hawkins)

Jaký film jsi viděla naposled?
Ehm,no.Na žádný si teď nevzpomenu...Ale začala jsem sledovat 7.serii britského X factoru :D Proč? No,řekněme,že jsem si oblíbila jednu skupinu tak moc,že se na to prostě musím kouknout.


Čím sis naposledy udělala radost?
Koupila jsem si nový diář.Sice už je to asi pátý (!) ale u mě se neztratí,jelikož hrozně ráda něco píšu.

Co naposledy se ti zdálo?
Vlastně si nic nepamatuju.Opět.

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Je lepší být nenáviděn pro to, jaký jsi, než být milován pro to, co nejsi.- Kurt Cobain

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Musli,mléko,kafe.

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?







Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Nechce za mě někdo udělat všechny testy,úkoly a přijímačky?

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Dneska ve škole :D Já a moje kámoška jsme fakt duo. :)

Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Nikdo konrétní.

Co máš právě na sobě?
Tílko s teplákama :)

Nejbáječnější počin celého týdne?
Ehm,žádný.(nejsem pesimistická-možná trošičku-jenom jsem neměla zrovna nejlepší týden)

Žádné komentáře:

Okomentovat