pondělí 5. prosince 2011

Top Týdne ( 1 )



Meme by Luu
Rozhodla jsem se začít od jedničky,protože jsem prošvihla spoustu zajímavých témat.
Oblíbených postav mám hodně.Přece jenom v každé knize se najde někdo koho si oblíbím.




                                         10 oblíbených postav



Grace Brisbane (Vlci z Mercy Falls)
Grace jsem si oblíbila hlavně díky tomu,že se sebou nenechá zametat.
Není to přímo kick-ass hrdinka,ale zase se nenechá ovládat někým jiným.Její myšlenkové pochody mě opravdu bavily.








Isabel Culpeper (Vlci z Mercy Falls)
Oblíbila jsem si ji ve druhém díle, protože ona a Cole jsou dvojka,která se jen tak nevidí. Isabel je na venek chladná a nepříjemná ale uvnitř má něco,co mě donutilo si ji opravdu oblíbit.








   Alex Avital (Odstíny Života)
Sarkasmus.To je jedna z hlavních věcí,kterou si mě Alex získala.Já mám sarkasmus v knihách ráda a v OŽ to byla jedna sarkastická hláška za druhou. Alex je můj druh oblíbených postav. Nebojí se říct svůj názor,nenechá se sebou zametat,případně někomu nakope,ale za lidi na kterých ji záleží by udělala téměř cokoli.


                                    
Nora Grey
(Zavržený)
Nora je místy na facku,ale v pár případech mi připomíná mě samotnou.
Chápu,proč udělá to co udělá.Proto je v mém seznamu.V některých věcech jsme si podobné.








Rose Hathaway (Vampýrská Akademie)
No tak tady myslím není co řešit :D.Myslím,že každy kdo četl VA na tuhletu hrdinku nedá dopustit. Její hlášky,činy…Prostě si mě získala hned v první kapitole.Rose patří do mého druhu oblíbených postav.
Je to typická kick-ass hrdinka,které já mám nejradši.







Katniss Everdeen (Hunger Games)
Vlastně asi nemám konkrétní důvod,proč se v seznamu Katniss objevila... Ve většině případů mi Katniss prostě sedla.









Susannah Simon (Mediátor)
Opět tu není co řešit. I Suze patří do mého druhu oblíbených postav.






Spencer (Roztomilé malé lhářky)
Spencer spolu s Hannou jsou pro mě nejoblíbenější Lhářky. Ona jediná se dokázala postavit Ali a tím pro mě Spencer boduje na celé čáře.








Mia
(Jestli zůstanu)
Na mém seznamu je kvůli svému rozhodnutí. Ztratila všechno, ale přesto se rozhodla bojovat.










Afrodita
(Škola Noci)
Afrodita je na mém seznamu,protože je jediná postava ze Školy Noci,která za něco stojí. Čtu to vlastně už jenom kvůli ní, protože Zoey je strašná naivka a hrozná blbka a příběh stojí za nic.







Žádné komentáře:

Okomentovat