neděle 4. prosince 2011

Posuď knihu podle obalu ( 1 )





-cílem je si vybrat si cover nějaké knihy a napsat,co si o něm myslíme.   
Meme by Syki
Autor: Richelle Mead
Název: The Golden Lily (Zlatá Lilie)

Anotace : Alchymistka Sydney Sageová a Morojská princenzna Jill Dragomirová se schovávají v lidské škole ve slunné Kalifornii. Studenti - děti bohatých a mocných - pokračují ve svých životech v blažené nevědomosti,zatímco Sydney,Jill,Eddie a Adrian musí dělat vše,co je v jejich silách,aby udrželi jejich tajemství v bezpečí. Ale se zakázanými láskami, neočekávanými magickými pouty a neustále se blížící hrozbou Strigojů, je ukrývání pravdy těžší, než by kdokoliv očekával.


Můj názor: Většinou nejsem velkou fanynkou bílých podkladů,ale tady se to se spojení se zlatou nádherně hodí. Obálka The Golden Lily se mi líbí víc,než na Bloodlines.A to písmo! Nádhera. Jediné mínus,která tahle obálka má je,že Sydney (pravý obličej) tady nevypadá zrovna dobře. Když je takhle přepůlená vůbec to obálce nesvědčí.Na druhou stranu Jill tady vypadá dobře.
Doufám,že Domino obálku nezmění,protože tahle obálka mi nesmí chybět v poličce. (Štve mě,že obálka na Blood Promise není stejná.V originále je naprosto nádherná a líbí se mi snad nejvíc,ze všech coverů VA)

2 komentáře:

  1. Obálka se mi taky moc líbí :) a přesně, jak říkáš, snad ji domino nechá stejnou.

    Hezký blog :) jestli chceš, můžeš mrknout na můj
    http://books-of-my-life.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :))
    Blog jsem omrkla a přidala do sledovaných :)

    OdpovědětVymazat