středa 21. prosince 2011

My Week In Progress ( 3 )

- jeho úkolem bude každou středu vyplňovat dotazník o deseti otázkách.

Meme by Nikki Finn

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Blood Red Road

Jaký film jsi viděla naposled?
Popravdě jsem teď žádný neviděla.Tento týden byl spíš serialový. Koukla jsem se na 10 Things I Hate About You(v serialové formě) a Supernatural.

Čím sis naposledy udělala radost?
Mmm..asi tím,že už mám všechno nakoupené a zabalené :))

Co naposledy se ti zdálo?
Nepamatuju si nic, co se mi poslední týden zdálo.

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. - Václav Havel

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Perníčky,perníčky a .. perníčky! :)

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?




Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Nic moc mě nenapadá.Asi Veselé Vánoce? :)

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Dneska při angličtině,když kámoška přečetla choose more jako čus more :D

Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
S kámoškou se kterou jsem se dlouho neviděla.


Co máš právě na sobě?
Modré triko a tepláky.

Nejbáječnější počin celého týdne?
Už jenom jeden den školy a jsou prázdniny + Už jenom tři dny do Vánoc! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat