středa 21. prosince 2011

Jak to bude dál? ( 2 )

 -Vyberete si knížku (nejlépe tu, co jste ještě nečetli), Nalistujte libovolnou stránku a vyberete si první větu, kterou uvidíte.Vaším úkolem je, napsat tuto větu a k ní přidat 3-5 vět, které sami napíšete jako volné pokračování

Meme by Paži


Autor: Kim Harrison
Název: Mrtvá čarodějka přichází

 
Zatnula jsem zuby a otočila se k čelnímu sklu.

Byla jsem dostatečně našvtaná,že bych v pohodě to sklo rozbila jenom vlastní vůlí.Opravdu,ale opravdu jsem se snažila se ovládnout.Bohužel,ale v ovládání vzteku moc nevynikám.Spíše naopak.Řeknu věci,kterých později litutji.Stejně jako teď.Otočila jsem se k nim zpět,poslala je do háje a odkráčela jsem pryč.Abych to utvrdila,třískla jsem dveřma,což ovšem nebylo dětinské ani trochu.


(nakonec se mi to trošku prodloužilo)



Žádné komentáře:

Okomentovat