pátek 9. prosince 2011

Můj názor : VA 6 - Poslední oběť

Autor: Richelle Mead
Serie : Vampýrská akademie
Díl : šestý (poslední)
Originál : Last Sacrifice

Anotace : Vražda. Láska. Zrada.
A také poslední oběť, kterou je třeba přinést. Rose čelí obvinění z vraždy.
Lissa chce uplatnit svůj nárok na královský trůn. Ne, teď už mezi nimi nebude nic takové jako dřív…

Můj názor  (obsahuje spoilery)

Dějová linie

Rose sedí ve vězení za vraždu,kterou nespáchala. Z vězení ji ale její přítelé a vychytralý tatík dostanou. Rose je na útěku s Dimkou. Královna Taťána nechala Rose vzkaz,že existuje další Dragomir.Nečekaně se do situace vkládá i Viktor Daškov. Jaký je jejich cíl? Najít Lissina sourozence a dosadit Lissu na trůn....


Shrnutí
Nemůžu uvěřit,že je po všem.Už si nebudu moct přečíst další díl s Rose (jako vypravěčkou).
Vždycky jsem byla Team R&D ale Adriana mám taky hrozně ráda.Bylo mi ho hrozně líto a tak jsem ráda,že tu budou Bloodlines. Rozchod mezi ním a Rose jsem totiž vydýchávala hodně dlouho.
Soucítila jsem s oběma. Doufám,že oba vychladnou a budou v pohodě a budou se dál bavit.

Je celkem vtipné sledovat jak šel čas.. ve dvojce Rose udělala matka monokla a Zmeju ani neznala. Teď? Mají skvělý vztah.

Co se týče pouta mám smíšené pocity. Samozřejmě Rose a Lissa mají právo žít odděleně. Ale pouto bylo něco tak samozřejmého, že mi nepřipadalo dobré, že se zlomilo.

Lissa a královna? No, hádám, že to mohlo dopadnout i hůř.

Tahle serie je jedna z nejlepších jaké jsem kdy četla. Je to jedna z mála knih, která mě donutila brečet.
Richelle píše sakra dobře a s jejími postavami jsem se hrozně sžila.




Žádné komentáře:

Okomentovat