neděle 18. listopadu 2012

Můj názor - Akademie Evernight


Autor: Claudia Gray
Série: Evernight
Díl: první
Originál : Evernight
Anotace : Bianca chce utéct z domova. Rodiče ji odvezli z městečka, kde žila celý dosavadní život, a zapsali ji na akademii Evernight, strašidelnou internátní školu, kam chodí studenti, kteří jsou až příliš dokonalí: krásní, bohatí a bezohlední. Bianca ví, že mezi ně nezapadne.
Potom pozná Lucase. Je jiný než ostatní, neuznává snobská školní pravidla a dokáže se svým bezohledným spolužákům postavit. Přestože Lucas Biancu varuje sám před sebou, vzniká mezi nimi pouto, kterému ani jeden z nich nedokáže vzdorovat. Bianka by dala v sázku vše, jen aby mohla být s Lucasem, ale temná tajemství jsou nevyhnutelně předurčena k tomu, aby je od sebe odtrhla… a otřásla vším, v co Bianca až dosud věřila.


Můj názor (obsahuje spoilery)


Biančiny rodiče donutili Biancu přestoupit na internátní školu Evernight i když ona dělala vše pro to, aby tam nešla. Všichni v Evernightu vypadají až moc perfektně a chladně a Bianca věděla, že tam ani náhodou nezapadne. Den před začátkem školního roku Bianca potká Lucase-milého a hezkého kluka do kterého je snadné se zamilovat.A přesně to Bianca udělala.Netušila,že právě tím se strhne řetězec problémů.


Zajímavá věc na této knize je,že Bianca se do určité stránky a momentu ani slůvkem nezmíní o existenci upírů.Člověk si myslí,že o nich neví a nakonec se ukáže nejen,že o nich ví ale že je jednou z nich. Pravděpodobně jsem od knihy čekala víc, protože mě nijak nenadchla. Nemůžu říct, že by se mi nelíbila,protože celé hlavní téma – láska mezi lovcem a upírem se mi hodně líbilo ale myslím,že by se z toho dalo vytvořit něco víc. Hlavní hrdinka a celý vztah mezi ní a Lucasem je hrozně nevýrazný.

Kniha mě sice nenadchla, ale celkem mě bavila. Druhý díl si přečtu, ale nebudu na to nějak pospíchat.



2 komentáře:

  1. Túto knižku si plánujem prečítať, snáď to nebude úplná strata času 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ztráta času to určitě nebude :) Bavilo mě to,ale mohlo to být lepší :)

      Vymazat