pondělí 6. února 2012

Top Týdne ( 8 )




Meme by Luu

~Top 8 největších kreténů~

Draco Malfoy (Harry Potter)
Rowlingová popisuje svoje postavy úžasně a Draco je opravdu hajzlík.











Valentýn (Nástroje smrti)
Nesnáším ho.Za všechno co udělal.Svým dětem i jeho manželce.

Lord Voldemort (Harry Potter)Jeden z nelepších a největších záporáků vůbec.


Paul (Mediátor)
Já ho mám fakt ráda..ale je to tak trošku kretén.

Viktor Dashkov (Vampire Academy)Nemůžu se přenést přes to,co udělal Natalii.I kdyby věděl,že ji dokáže zase změnit nic to nemění.




Erik Night (Škola Noci)
Bože, co se to z něj vyklubalo.?

Kyle O'Shea (Hostitel)
Ze začátku jsem ho nesnášela ale pak mi nevadil..ale stejně.









Hank Millar (Zavržený)
Stejný případ jako u Valentýna.Otec za všechny peníze.

2 komentáře:

  1. Ten kluk z Pretty little liars se na Paula docela i hodí, má stejně nafoukaný výraz:D Ale jinak jsem si Paula vždycky představovala jako Alexe Pettyfera, jelikož je blonďák:D Hezký seznam

    OdpovědětVymazat
  2. No,snažila jsem se vybrat herce, aby seděli co nejlíp. A když jsem si vybavila Paula hned mi naskočil Noel z PLL :)

    OdpovědětVymazat