pondělí 20. února 2012

Top Týdne ( 10 )




Meme by Luu

~5 největších knižních zklamání~
-víc jsem jich naštěstí nevymyslela-




Škola noci
Myslím,že první díl byl celkem dobrý ale co následovalo potom je jedno velké WTF.Neříkám,že mě to nebaví číst ale příběh a hlavní hrdinka mi prostě nesedli.

Napořád
Popravdě jsem k téhle knize přistupovala s minimálním očekáváním.Stejně mě zklamala.Vůbec mě to nebavilo číst..

Stefanovy deníky
Nevěděla jsem,co od toho čekat.Jelikož to bylo na motivy seriálu,těšila jsem se na to.Neříkám,že je to špatná kniha, jen jsem od toho asi čekala trošku víc.

Krásní mrtví
Myslím si,že příběh je celkem dobrý.Autorka to zkazila hlavní postavou.

Sukuba
Kniha se mi hodně líbila.Je opravdu dobrá.Ale přece jenom jsem od ní čekala něco víc.Možná se dočkám v druhém díle :)

Žádné komentáře:

Okomentovat