středa 1. února 2012

My Week In Progress ( 6 )

- jeho úkolem je každou středu vyplňovat dotazník o deseti otázkách.

Meme by Nikki Finn

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Na hladině světa by  Lucie Adamová a Petra Sýkorová

Jaký film jsi viděla naposled?
Žádný.Ale pořád sleduji X Factor.

Čím sis naposledy udělala radost?
No,koupila jsem si nový sluchátka.

Co naposledy se ti zdálo?
Nepamatuji si.

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?












(True story :D)

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Jsem po večeři,takže asi na nic.

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Poslední dva měsíce jsem závislá na One Direction.Právě kvůli 1D se koukám na Xfactor. Musím říct,že je to celkem sranda :D.


Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Nenepadá mě nic inteligentního :D Takže radši nic :D

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Dneska ve škole.

Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Právě jsem večeřela.

Co máš právě na sobě?
Tílko s teplákama :)

Nejbáječnější počin celého týdne?
Jedno pololetí je za námi.Hurá.

Žádné komentáře:

Okomentovat