pondělí 30. ledna 2012

Top Týdne ( 7 )


Meme by Luu


~Top 10 knižních potvor~
Já  osobně rozděluji mrchy do tří stupňů a skupin.
1)mrcha,která si na mrchu jenom hraje
2)mrcha,která JE sice mrcha ale má k tomu důvod ANEBO ji mám ráda i přes všechno co udělala.
3)mrcha,kterou bych nejradši profackovala a uškrtila.


Afrodita (Škola Noci)  - 1 -
Popravdě už mi ve Škole Noci připadá jako jediná normální postava.Vlastně už to čtu jenom kvůli ní,protože ona je skvělá postava.









Avery Lazar (Vampýrská Akademie) - 3 -

Avery je prostě mrcha jak se patří. Podle mě největší mrcha ve VA.

Faye (Tajný kruh) - 2 -
Manipulativní,pomstychtivá a prohnaná... Ale mám ji ráda.Všechno to tam totiž uživuje (ať už v knize nebo seriálu)

Mikayla (Odstíny Života) - 1 nebo 2-
Vždy příjemná a milá čarodějka. No jasně.
Ale stejně ji mám ráda!


Marcie Millar (Zavržený) - 2 -
Nemám ji ráda.Hlavně kvůli druhému dílu..Ale co by to bylo za knihu bez pořádné mrchy?

Nikolaos (Anita Blake) - 3 -
Bože,jak ta mě štvala.











Taťána (Vampýrská akademie) - 2 -

První čtyři díly jsem ji neměla ráda.Vůbec.V patém díle se z větší části chovala normálně.








Katherine (Stefanovy deníky) - 2 -

Teď trošku spojím serál s knihou.
Katherine je moje nejoblíbenější postava. Nepopírám,že je mrcha. Ale myslím,že si toho celkem dost zažila. Vzali jí dítě a Klaus ji povraždil rodinu jenom kvůli tomu,že se nenechala obětovat...A její láska ke Stefanovi byla (JE?) skutečná.
Pro mě bezpochyby nejlepší postava z celých Upířích deníků.




Dolores Umbridgeová (Harry Potter) - 3 -

Jedna z největších potvor knižního světa.

Alison DiLaurentis (Roztomilé malé lhářky) - 2 -
Ehm,opět trošičku propojím seriál s knihou.
Je to potvora. Prostě je.  Svým kamarádkam lhala a řídila je. Ale já věřím,že je v ní něco víc.









-Maria De Silva (Mediátor) - 3 -

Moje úplně nejnenáviděnější postava z celé serie.

Žádné komentáře:

Okomentovat