pondělí 9. ledna 2012

Můj názor : Velikost XL : Kila navíc přibývají

Autor : Meg Cabot
Serie: Heather Wells
Díl: druhý
Originál : Size 14 Is Not Fat Either

Anotace: Je první den jarního semestru na New York College a zástupkyni vedoucího koleje Heather Wellsové dělají starosti horší věci než jenom neshody mezi spolubydlícími na koleji: Jedna z roztleskávaček univerzitního týmu totiž v menze ztratila hlavu - a to doslova - a zbytek těla zatím nikdo nenašel. Podezření z vraždy padá na veškeré osazenstvo koleje, takže není moc pravděpodobné, že by kohokoli ze studentů či zaměstnanců univerzity, čekal zvlášť příjemný semestr. Heather má na krku bezhlavou roztleskávačku a demoralizované studenty.


Můj názor (obsahuje lehké- opravdu jenom lehké -spoilery,nevyzrazuje rozuzlení děje)


Ocitáme se opět v New Yorku s naší hrdinkou,bývalou popovou hvězdou a nyní zástupkyní vedoucího ve studentském domově a občasnou vyšetřovatelkou v sukních, Heather Wellsovou.

Heather ještě oficiálně nenastoupila na vysokou,protože musí opakovat zkoušky z matematiky.
Je tedy všechno při starém.Heather chodí do práce a je pořád tajně zamilovaná do bytného-spolubydlícího Coopera,který je tajné očko a bratr jejího ex-snoubence Jordana.
V jednom dni se ale všechno změní a ve Fischer Hall (která je nyní přezdíváná Kolej Smrti) se najde uříznutá hlava jedné studentky – školním duchem posednuté roztleskávačky Lyndsay Combsové.
Její hlava se našla v hrnci. Což je teda trošičku drastický.
V další polovině dne zavolá Heather člověk,od kterého by to nejméně čekala.Ozval se její otec,který ji oznámil,že ho právě propustili z vězení.Dojde tedy i na šťasné a hodně rozpačité setkání.

I přes všechna varování se Heather pouští do vyšetřování smrti Lyndsay a rozhodně to nebude žádný jednoduchý případ.


Heather je pro mě celkem netypická hlavní postava.V dobrém slova smyslu.Oblíbila jsem si ji.Myslím,že jí nechybí odvaha a důvtip.
V druhém díle jsem si zamilovala Gavina.Z mého pohledu si ho prostě nejde neoblíbit.


Nemůžu říct jestli je druhý díl lepší než ten první.Oba dva se četly opravdu lehce a u obou dílů jsem se bavila.Styl Meg Cabot mám ráda.Na jejího Mediátora jen tak nezapomenu a V kůži supermodelky se mi taky hodně líbilo.
Velkým plus je pro mě místo dění celého příběhu. NEW YORK! Jedno z míst kam se prostě chci podívat.

- 3.5 hvězdičky.


Žádné komentáře:

Okomentovat