středa 14. prosince 2011

My Week In Progress ( 2 )

- jeho úkolem bude každou středu vyplňovat dotazník o deseti otázkách.

Meme by Nikki Finn



Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Nevermore od Kelly Creagh

Jaký film jsi viděla naposled?
Sucker Punch.

Čím sis naposledy udělala radost?
Asi ničím. Maximálně tím, že jsem konečně dodělala většinu úkolů do školy.

Co naposledy se ti zdálo?
Nepamatuju si nic, co se mi poslední týden zdálo.

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.
-Colette

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
kafe,meloun,ovocný salát

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Proč den nemá alespoň 48 hodin?

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Dneska ve škole.

Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Dneska bych nejradši večeřela sama. Jsem totálně groggy.


Co máš právě na sobě?
Černé tepláky s červeným trikem.

Nejbáječnější počin celého týdne?
No vysvětlím to asi takhle.
Ségra : Týni,co budeš chtít k narozkám?
Já : *přemýšlím* No,kni..lístky do kina!
Ségra : Na co?
Já: Hunger Games!!
Aneb to kino mám jistý :)

Žádné komentáře:

Okomentovat