středa 7. prosince 2011

My Week In Progress ( 1 )


- jeho úkolem bude každou středu vyplňovat dotazník o deseti otázkách.

Meme by Nikki Finn


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Shatter me.

Jaký film jsi viděla naposled?
Tuším,že to bylo Na Sv.Valentýna.

Čím sis naposledy udělala radost?
Koupila jsem si Pokrevní Pouta a Ticho plus jsem si objednala VA 1-4 díl v originále..Jupijééj!

Co naposledy se ti zdálo?
Mojí ségru unesl Klaus z The Vampire Diaries.Já ji mohla zachránit jen tak,že jsem měla najít informaci (kterou už si nepamatuju) o Klausovi v nějaké knize o tygrech (wtf? :D) .

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
„Nemůžu se dočkat, až tahle show odstartuje,“ poznamenal. „My dva si spolu užijem spoustu zábavy, Rose. Budeme spolu vybírat záclony, vzájemně se česat, vyprávět si duchařské historky…“

Tak nějak jsem si zase pročítala VA .. Musím říct,že mě to snad nikdy neomrzí a ty hlášky mě pořád dokážou rozesmát.
Těším se až mi dorazí ta naprosto úchvatná obálka na Blood Promise!

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Muffiny,pizza,latté


Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Muziku poslouchám podle nálady..Jednou je to Taylor Swift,pak Within Temptation,no a pak zase Katy Perry...V těchto dnech je to ale tahle písnička--->






Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Odpoledky jsou zlo!

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
To bylo nejspíš dneska ve škole.Hodina češtiny+kámoška (přede mnou,vedle mě ,za mnou) –nebezpečná kombinace :D

Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Asi s žádnou určitou osobou. 

Co máš právě na sobě?
Černé kraťasy s dlouhým růžovým trikem. : ))

Nejbáječnější počin celého týdne?
Se ségrou jsme se konečně dohodli, co pořídíme rodičům k Vánocům. Věřte mi. To je maxi úspěch! :D


Žádné komentáře:

Okomentovat