pátek 9. prosince 2011

Můj názor : Splynutí


Autor: Maggie Stiefvater
Serie :Vlci z Mercy Falls
Díl : třetí (poslední)
Originál : Forever

Anotace : Závěrečný díl romantické fantasy trilogie. V prvním dílu, který česky vyšel pod názvem Mrazení, oba hlavní hrdinové, Grace a Sam, našli jeden druhého, ve Váhání bojovali za to, aby mohli zůstat spolu. Ve Splynutí je situace ještě vyhrocenější, na vlky jsou pořádány štvanice a životy obou protagonistů se ocitají v ohrožení. Jak se smrt víc a víc blíží, je stále obtížnější neztratit lásku.

Můj názor (obsahuje spoilery)

Dějová linie
Grace je pořád ve své vlčí kůži.Po nějaké době se úspěšně přidala ke smečce. Mezitím,co je Grace vlkem se Sam snaží žít normálním životem a Cole se snaží přijít na lék,který by alespoň z části vyléčil vlkodlatství.
V lese se nalezne mrtvá dívka  zabita vlkem. Byla to Olivie. Právě díky dvěma úmrtím způsobeným vlky (Jack,Olivie) se Tomu Culpeprovi podaří zrušit ochranu vlků na území Mercy Falls.
Grace se mezitím proměňuje zpátky v člověka.V téhle době se snaží dát si svůj život do pořádku. Řekne Rachel o svém tajemstvím a usmíří se s rodiči (Gracein táta je pořád idiot..).
Pak se spolu s Colem,Isabel a Samem snaží vymyslet jak zachránit vlky. Chtěli je přesunout.Akorát,že nevěděli kam a jak. No,a tady se ukáže jejich nečekaný spojenec....
 
Postavy
Sam a Grace zůstali povahově stejní a věděla jsem jak se zachovají. Ovšem Cole a Isabel...to jsou postavy,které mám ráda,ale jejich povaha je hrozně složitá a nevypočitatelná. Vlastně je mám oba radši než Sama a Grace.Neptejte se mě proč.Nevím.Isabel mi prostě opravdu sedla.
  
Shrnutí
Maggie má zvláštní styl psaní. Její psaní mám ale ráda stejně jako tuhle serii.
Dlouho jsem se rozmýšlela nad hodnocením.. 4 nebo 5?Rozhodla jsem se pro 4. Důvod?Příběh byl dobrý,nechyběla tam nějaká ta akce.Ale ten konec mě strašně zklamal.Grace a Sam měli dejme tomu happy end a žili šťastně až do smrti a bla bla bla.Jenže co Cole a Isabel? Tyhle dva mám jako pár o dost radší než S&G.Zasloužili si lepší konec.A o dost.






Jinak playlist ke všem třem knihám je naprosto úžasný.


Samova píseň pro Grace "Summer Girl"

   1.verze












    2.verze



Některé  písně z playlistu,které se mi líbí ♥


           Playlist k Mrazení (Shiver),Váhání (Linger) a Splynutí (Forever) tady


                                                                            






























Žádné komentáře:

Okomentovat