čtvrtek 15. prosince 2011

Fall In Love ( 1 )

- Jde o to,vybrat si zamilovaný pár z kterékoli knihy.
Co se v příspěvku objeví? Jméno autora,název knihy,zamilovaný pár,o jaký typ lásky jde?(zakázaná,osudová apod..),proč jsem si vybrala právě tento pár.


Meme by Stormy


Autor : Becca Fitzpatrick
Kniha: Zavržený,Crescendo,Ticho
Typ lásky:  osudová,rozhodně zakázaná,opravdová
Zamilovaný pár : Patch & Nora
Proč jsem si tento pár vybrala : Protože jsem nedávno dočetla Ticho a mám tento pár ráda.
Můj názor a pocity:  Noru jako hlavní hrdinku mám ráda a Patch by se stoprocentně probojoval do top ten kluků. V prvním díle jsem si naprosto užívala jejich hlášky. V druhém díle jsem se provlekla všemi Nořinými pocity. A ve třetím díle jsem si je nejen oblíbila o sto procent víc (pokud to ještě šlo) ale opravdu mě utvrdilo v tom, že jejich láska je prostě láska s velkým L. Serii Zavržený mám ráda a tento pár ještě víc.




Fanmade video.
Herci mi sice nesedí ale perfektně to vystihuje děj prvního (a myslím i kousek druhého) dílu.

Žádné komentáře:

Okomentovat