neděle 27. listopadu 2011

Recenze : Passion


Autor: Lauren Kate
Série: Fallen (Pád)
Díl: třetí

Anotace
Luce by pro Daniela zemřela.
A taky,že ano. Pořád a pořád dokola. Po každé, když se Luce s Danielem najdou,jsou od sebe opětovně odtrženi: Luce zemře a Daniel je zlomený a osamělý.Ale co když, to tak nemusí být?

Luce si je jistá,že něco - nebo někdo -z minulých životů ji může pomoci.
Proto Luce začíná svou nejdůležitější cestu ... vrací se zpět o celé věky a pozoruje její vztah s Danielem… aby konečně mohla najít klíč ke zlomení kletby.

Cam a legie andělů se zoufale snaží chytit Luce,ale nikdo není tak šílený jako Daniel. Pronásleduje Luce napříč jejich společnou minulostí,zděšený tím,co by se mohlo stát,kdyby přepsala minulost.
Protože jejich láska by mohla shořet v plamenech … a to navždy.

(Přeloženo z Goodreads)

Recenze (neobsahuje spoilery)

Páni!Naprosto. Dokonalý.
No,berte to s rezervou…Pro tuhle serii mám slabost.A to celkem obrovskou.
Prostě se mi to líbilo.A moc.Jasně,někde jsem měla nutkání obracet oči v sloup,nebo si ťukat na čelo ale tenhle příběh mě fakt chytil.
Bylo dost zajímavý sledovat Lucindiny minulé životy.
Co se týče postav,někdy jsem měla chuť Luce pořádně propleskout a  Daniel je prostě tak sladký,až to není reálný.
Když bych to měla porovnat s ostatními knihami v serii, Passion je o moc lepší než Torment (Torment je pro mě neslabší díl serie) a vedle Fallen….obě jsou stejně dobré.
 
Passion ->   4,5 hvězdiček

Žádné komentáře:

Okomentovat